'Digital separates winners from losers'

'Digital separates winners from losers'

De strijd tussen mens en machine. Wie er gaat winnen? Waar neemt de digitale transformatie ons mee naar toe? 

Wij weten het niet, we weten wel dat de impact op mensen groot is. En dat we er met onze eigen innovatieve leeroplossingen ook aan bijdragen. Organisaties moeten zich tegenwoordig in korte tijd aanpassen aan een volledig digitale dienstverlening en/of digitale disruptie in hun markt. Van digital supply chain management, data-analyse en digital marketing tot het inzetten op online sales en met klanten communiceren via Instagram, WhatsApp en Facebook. Dit stelt nieuwe eisen aan hoe er gewerkt wordt én aan wat mensen moeten weten en kunnen. En dus ook aan hoe je medewerkers opleidt en nieuwe skills bijbrengt. 

Vandaag merken we dat bedrijven massaal investeren in digitalisering, in digitale processen met digitale tools. Maar wat met de mensen? Volstaat het om hen bij te scholen in het gebruik van deze digitale tools, in de nieuwe manieren van werken?

Ook hier is TinQwise rotsvast overtuigd van de nood aan IQ en EQ ondersteuning van de medewerkers bij het 'digitaal worden'. Angsten en weerstand wegnemen. Instapdrempels verlagen. Begeleiden en enthousiasmeren. Dat zijn ook cruciale ingrediënten van een succesvol digitaal transformatieprogramma.

En laat TinQwise nu net specialist zijn in het uittekenen en uitrollen van blended leertrajecten die zowel de IQ als EQ aspecten voor zo’n transformatie afdekken. Bekijk zeker onze cases voor meer inspiratie!

Vragen die we van klanten krijgen

  • "Hoe zorg ik dat onze IT afdeling voorop blijft lopen?"


  • "Hoe integreer ik ‘agile werken’ in mijn organisatie?"

  • "Hoe leer ik onze medewerkers over mobiel bankieren?"

  • "Hoe train ik het marketing team om data-driven te werken?"

We re-invent learning

TinQwise helpt jouw organisatie bij het intrainen, uitleggen en laten ervaren van de nieuwe digitale werkelijkheid. Van kenniscreatie tussen de koplopers in je bedrijf tot het uitleggen van de basics zodat iedereen mee kan komen. 

De gebruiker en het doel staan centraal. We analyseren hoe de doelgroep leert en kiezen een leervorm die daar bij past. Dat kan bijvoorbeeld een online academy zijn, een serious game, of een blended learning. Lees hier meer over de verschillende leervormen.

We re-invent learning

Deze klanten hielpen we al met hun digitale transformatie

  • Belfius (BE)
  • ABN Amro
  • ING

Lezen

'Digitale transformatie: een goed begin?' - Een sterke leerstrategie is het halve werk: lees de blog van Learning Specialist Ilse Leen over dit thema.

'Digital seperates winners from losers', zo blijkt uit onderzoek van McKinsey. Lees hier McKinsey Quarterly over: 'The digital effect. What does the digitization of industries mean for future revenue and profit growth?'.

Meer weten? Stel hier je vraag