Avebe

Thema's:

Digitale training 'Eerlijke concurrentie'

Avebe begon in 1919 als ‘Aardappelmeel Verkoop Bureau’. In honderd jaar is er veel veranderd, maar één ding blijft gelijk: Avebe zit vol ambities. 'We halen eruit wat erin zit' is de missie.

Het bedrijf vindt het belangrijk dat medewerkers weten wat de mogelijkheden en beperkingen zijn op het gebied van samenwerking met concurrenten, toeleveranciers en distributeurs. De TinQwise standaardtraining over de mededingingswet 'Eerlijke concurrentie loont' helpt Avebe daarbij.

Kwaliteit & snel beschikbaar

Avebe heeft met de TinQwise standaardtraining gekozen voor kwaliteit en snelle beschikbaarheid: de TinQwise compliance training behandelt de wet in begrijpelijke taal en brengt het onderwerp tot leven. Dat maakt het tot een laagdrempelig product. De training is bovendien responsive: hij kan op verschillende devices worden gebruikt.

Kwaliteit & snel beschikbaar

Eruit halen wat er in zit

Voor Avebe hebben we drie maatwerkcasussen aan de standaardtraining toegevoegd, inclusief Avebe visuals. Zo herkennen medewerkers zich en maken ze eenvoudig de vertaalslag naar hun eigen werk. 

Eruit halen wat er in zit